Treceți la conținutul principal

Gânduri printre rânduri

Cei din jurul tău pot spune multe despre tine. Te pot detesta, te pot alunga, te pot uita, te pot răni. Uneori te folosesc, alteori te provoacă sau te umilesc. În schimb, nu îți pot lua ceea ce ești, ceea ce simți, ceea ce știi și ceea ce ai în suflet. Există oameni care te suștin și care te admiră, persoane care se cred superioare ție dar și persoane invidioase care deși îți monitorizează fiecare pas și fiecare mișcare, ar dori să fie ca tine.
Cât de mult ne schimbă niște vorbe aruncate la voia întâmplării?
Cât de mult ne rănesc aceste vorbe?
Putem oare să trecem cu vederea ignorând?
Fiecărei persoane pe care am întânit-o de-a lungul timpului, i-am dăruit câte o mică parte din sufletul meu.      
Am crezut în ei, în oameni, în zâmbetele lor prietenoase care dincolo de această mască falsă, ascundeau diverse interese. M-am îndepărtat de ei și am încercat să învăț câte ceva din fiecare experiență pe care am trăit-o. 
SFAT: Nu lăsa pe nimeni să te desconsidere, doar pentru că ei nu sunt capabili să te înțeleagă!
Deși mă doare, trebuie să recunosc faptul că e din ce în ce mai greu să fii OM!


Comentarii

  1. In vreme de razboi ai venit cu articolul potrivit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. un gand peste ani imi vine in minte.te nasti,traiesti si mori singur.ceilalti te insotesc in drumul tau prin viata.inveti de la ei si ei invata de la tine.toate experientele nefericite te definesc ca fiind omul de acum.imperfect.incapabil sa iubeasca la maxim.intodeauna cineva sau ceva il va face sa iubeasca viata mai mult.in tacere sunt ascunse cele mai puternice strigate.cand iubesti poti sa le auzi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu